loading...
هیجان دانلود
farnam بازدید : 2892 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (5)

***به درخواست کاربران***

***حجم:3.6 گیگابایت***

http://up.h-dl.ir/Pictures/prince_of_persia_4_%7Bwww.h_dl.ir%7D.jpg

توضیحات:بازی بسیار زیبای شاهزاده ایرانی 4 یکی از بهترین سری های این بازی

است از نقاط قوت ان میتوان به 3 بعدی بودن اشاره کرد و همچنین متفاوت بودن

ان با دیگر سری های این بازی است که اکنون میتوانید ان را از سایت به روز

هیجان دانلود دانلود کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط armin jaberi در تاریخ 1392/09/01 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

سلام ادمین عزیز. من بازی رو به هزار زحمت فراوان دانلود کردم اما موقع نصب این ارورر رو میده: Error during coping of one or several files . installation will be interrupted
چیکار کنم؟ میشه راهنماییم بکنید.تو همه درایو هام جا دارم اما نصب نمیشه
پاسخ : کاربر عزیز مشکل شما ممکن است به دلیل پایین بودن گرافیک یا قطعات سخت افزاری دیگر و همچنین نصب نبودن درایور کارت گرافیک و یا دایرکت ایکس و PhysX باشد و یا netframework باشد همه ی این مراحل را اگر انجام بدهید فکر نمیکنم مشکلی باشه.

این نظر توسط رویا عبد زاده در تاریخ 1392/02/26 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی پرنس ایرانی رو دانلود کردم ولی وقتی می خوام نصبش کنم ارور می ده Error during coping of one or several files . installation will be interrupted ممنون می شم اگه کمکم کنیدشکلکشکلک
پاسخ : کاربر عزیز مشکل از طرف سیستم شماست زیرا بازی تست شده و مشکل شما ممکن است به دلیل کمبود جا در درایو و یا پایین بودن گرافیک یا قطعات سخت افزاری دیگر یاشد.

این نظر توسط محمد پوراحمدی در تاریخ 1391/09/20 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام شما لینک شدید دوست عزیز

این نظر توسط kiyanoosh در تاریخ 1391/09/20 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

salam chejory ozv vip besham bazy mark 2 va gotham city impostorso mikham download konam
پاسخ : کاربر عزیز به بخش vip مراجعه کنید. لینک صفحه:
http://h-dl.ir/post/272
پاسخ : ابتدا عضویت ساده و سریع در سایت سپس ریختن پول.

این نظر توسط محمد پوراحمدی در تاریخ 1391/09/19 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من در نظرات سایت www.downloadfire.ir دیدم درخواست تبادل لینک کردی من می توانم باهات تبادل لینک کنم منو به اسم جادوگر موبایل و کامپیوتر لینک کن خبر بده بده به چه اسمی لینکت کنم در ضمن یک پیشنهاد دارم برات از مطلب به روز با توضیح نوشته هات برای افزایش بازدیدت استفاده کن منتظرتم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هیجان دانلود www.h-dl.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالبی بیشتر در سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 255
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 3874
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 1,076
  • باردید دیروز : 777
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,830
  • بازدید ماه : 4,830
  • بازدید سال : 84,412
  • بازدید کلی : 1,820,726
  • برنامه های موردنیاز
    http://up.h-dl.ir/Pictures/Firefox_18.png
    Firefox 66.0.1
    http://up.h-dl.ir/Pictures/PowerArchiver_2012.png
    Power Archiver 2012
    http://up.h-dl.ir/Pictures/idm.gif
    IDM 6.12